Äriruumi üleandmise akt

Soovitame alati äriruumi üleandmisel koostada akti, kus fikseeritakse üleantavad ruumid ja vara, nende seisukord ning mõõdikute näidud. Akt on vajalik ka üleandmise aja ning asjade seisukorra fikseerimiseks. Kui ruumidel esineb üleandmise ajal puuduseid, tuleks need kindlasti akti kirja panna. Avokaado äriruumi üleandmise akt:

  • sobib kasutamiseks nii eraldiseisva äriruumi kui maja üürimisel
  • aitab fikseerida üleantavate ruumide ning vara seisukorra
  • võimaldab ennetada võimalikke vaidlusi üüripinna seisukorra osas

Hind 7 € / aeg ~10 min
Kuidas dokumente luua?
  1. Vasta lihtsatele küsimustele
  2. Vaata dokument üle
  3. Allkirjasta, lae alla või jaga

Korduma kippuvad küsimused

Kas üleandmise akti koostamine on kohustuslik?

Seadusest ei tulene äriruumi üürileandmisel üleandmise akti koostamise kohustust, kuid kindlasti on soovitav vastav akt koostada. Üleandmise akt tõendab äriruumi üürnikule ülendamise fakti ning samuti saab selles ära märkida kõik üleantava ruumi ning vara olulised omadused. Lisaks märgitakse aktis ka mõõtjate näidud, mille saab võtta edasiste arvestuste aluseks.

Korrektselt vormistatud üleandmise akti olemasolu aitab vähendada võimalikke vaidlusi üüritava ruumi üleandmise või seisukorra osas.

Mida teha, kui üürnik ei tule üleandmise akti alla kirjutama?

Tihtipeale on sellise olukorra puhuks ka üürilepingus vastavad sätted. Tavapäraselt on sellisel juhul akti koostanud ning ruumi üleandmiseks kohaletulnud üürileandjal võimalus akt koos tunnistajatega ise allkirjastada ning edastada selliselt allkirjastatud akt üürnikule. Sellisel juhul on fikseeritud, et akti koostanud üürileandja on lepingust tuleneva üleandmise kohustuse täitnud ning üürnikul on tekkinud ruumi üleandmisest tulenev üüri ning kõrvalkulude tasumise kohustus.

Kas üürileandja ja üürnik peavad akti isiklikult allkirjastama?

Kui üürileandja või üürnik ei allkirjasta akti isiklikult, siis peab isikul, kes akti allkirjastab, olema vastavalt üürileandja või üürniku esindamise õigus. Kui üürileandjaks või üürnikuks on juriidiline isik, siis seadusejärgseks esindajaks on juhatuse liige, kuid aktile saab üürileandja või üürniku nimel alla kirjutada ka vastavat volitust omav isik. Kui allkirjastaja tegutseb volituse alusel, siis on soovitav kontrollida volikirja olemasolu ning võimaluse korral säilitada volikirja koopia koos aktiga.

Seotud dokumendid

Kõrge turvalisus

Avokaado teenus on loodud kõrgeid turvameetmeid arvestades. Võid olla kindel, et sinu andmed on turvaliselt kaitstud.

Mida kasutajad arvavad?

Avokaado puhul üllatas mind enim hinna ning vastu saadava teenuse kvaliteedi suhe. Hinnad on väga mõistlikud.
Mailis Timmi Idea PR
Meeldis, et teenuste valikus on kõik, mida meil messe korraldades vaja on, alates töölepingust kuni dokumentide ülevaatuseni.
Auris Rätsep Eesti Messid
Lepingu koostamisel esitatavad küsimused on lihtsad ja ei vaja vastamiseks õigusalaseid teadmisi.
Indrek Teder Advokaadibüroo TEDER
Meil oli vaja kiiresti koostada leping, aga polnud sellise lepingutüübiga varem kokku puutunud. Avokaados kulus lepingu koostamiseks vaid 15 minutit ja mõni hetk hiljem oli see juba ka allkirjastatud.
Tuuli Semevsky Saag & Semevsky Keelestuudio
Lihtne Kõigi jaoks

Lihtne kasutada

Sul ei ole vaja õigusalaseid eelteadmisi, et koostada keerulisi lepinguid

15 min Valmis
Lepinguni

Kiire tulemus

Professionaalsed lepingud 15 minutiga

100% Turvaline

Turvaline ja usaldusväärne

Lepinguid hoitakse turvaliselt ja andmeid krüpteeritult

Võimalused

Multifunktsionaalne töölaud

Kõik ühes lepingu koostamise ja haldamise tööriistad

Koostöö

Lisa ettevõtte kontole kasutajaid, jaga kaustu ja dokumente, kommenteeri ja räägi läbi

Digitaalne allkirjastamine

Digiallkirjastamine Avokaado keskkonnast lahkumata

Nutikas lepingu koostamine

Tee valikud ning koosta leping täpselt sinu vajadustele vastavalt

Kiirteavitused

Sea meeldetuletusi ja saa teavitusi enda konto ja lepingute kohta

Kiire ülevaatus

Küsi fikseeritud tasuga ülevaatust enda või Avokaado lepingule

Avokaado partnerid