Korduma kippuvad küsimused

Mida tähendab tasuta konto?

See tähendab, et kasutaja saab õiguse luua konto ja kasutada Avokaado põhilisi funktsionaalsuseid tasuta (vt tasuta funktsionaalsuseid hindade lehelt). Kui tasuta konto kasutaja soovib koostada tasulist lepingut, siis saab ta osta valitud lepingu või hakata tasuliseks kasutajaks, omandades õiguse koostada piiramatult kõiki Avokaado dokumente.

Mida tähendab ühe lepingu ostmine?

See tähendab tasuta kasutajale, et valitud lepingu eest tuleb tasuda ühekordselt lepingu lehel märgitud summa. Ostuga omandab kasutaja ühekordse litsentsi valitud lepingu koostamiseks ja piiramatu õiguse valitud lepingut muuta ning alla laadida. NB! Allkirjastatud lepingut ei ole enam võimalik muuta. Kui sa soovid pärast allkirjastamist koostada sama dokumenti uuesti, siis pead valitud dokumendi uuesti ostma.

Mida tähendab Business pakett?

See tähendab, et kasutaja saab lisaks tasuta kasutaja õigustele õiguse piiramatult koostada kõiki Avokaado dokumente, lisada neile oma ettevõtte logo ja lisada ettevõtte kontole kasutajaid (vaata lähemalt kõiki funktsionaalsuseid hindade lehelt).

Mis juhtub, kui ma oma Business tellimuse lõpetan?

Sellisel juhul jätkab kasutaja tasuta kasutajana a võib osta vajadusel dokumente ühekaupa. Tasuta kasutajal ei ole võimalik tasulisi dokumente enam muuta ega uusi tasulisi dokumente luua. Business tellimuse taastamisel on see jälle võimalik.

Millal ma oma valmis dokumendi kätte saan?

Avokaados ei pea ootama dokumendi valmimist, vaid meie automaatse dokumendi koostajaga on pärast kohustuslikele küsimustele vastamist (märgitud tärniga) dokument sinu töölaual koheselt  kättesaadav ja kasutamiseks valmis.

Kellel on ligipääs minu dokumentidele?

Dokumenti näevad vaid need kasutajad, kellele sa ise ligipääsu oled jaganud. Igal dokumendi lehel on näha kasutajad, kes seda dokuementi näevad. Ka meie ei näe ühegi kasutaja dokumenti enne, kui oled konkreetsele Avokaado töötajale ligipääsu jaganud.

Kas ma saan ühele kontole lisada rohkem kasutajaid?

Business kasutajal on võimalik lisada kontole ka kasutajaid. Kasutajad ei saa automaatselt ligipääsu koostatud või üleslaetud dokumentidele. Igale lisatud kasutajale saab konto omanik jagada sobiva ligipääsu kas siis kaustale või soovitud dokumendile. Sama lihtsalt toimub ka kasutajalt ligipääasu eemaldamine kaustalt või dokumendilt.

Mis on ettevõtte konto?

Ettevõtte konto luuakse automaatselt ettevõtte andmete sisestamisel. Kui ettevõtte konto omanik ei ole maksev kasutaja, siis ta kasutab ettevõtte kontot tasuta kasutaja tingimustel. Tasulised kasutajad saavad ettevõtte kontole lisada veel kasutajaid ning ettevõtte logo. Kõigil ettevõtte konto kasutajatel on võimalik koostada ühekaupa ostetud või kõiki Business paketi dokumente. Lisatud kasutajad ei saa automaatselt ligipääsu kõigile ettevõtte kontol koostatud või üleslaetud dokumentidele. Igale ettevõtte konto kasutajale jagab konto omanik ligipääsu kausta või dokumendi kaupa eraldi.

Kas saan lisada ühele kontole mitu ettevõtet?

Ühe konto alla saab lisada mitu erinevat ettevõtet, kuid arveldamine käib ettevõtte kaupa. See tähendab, et kui ostad ühele ettevõtte kontole lepingu või tasulise paketi, siis saab seda lepingut või paketti kasutada vaid see ettevõte. Samuti saab ühte kasutajat lisada mitme ettevõtte konto kasutajaks.

Kuidas saan klienditoega ühendust võtta?

Klienditoele küsimuse esitamine on väga lihtne ja kiire. Selleks klõpsa lehe all paremal nurgas olevat vestluse ikooni. Püüame sulle vastata võimalikult kiiresti samas vestluse aknas. Kui sul pole aega vastust oodata, saad selles samas aknas tellida vastuse oma e-posti aadressile.

Millised õigused on ligipääsu saanud isikutel?

Ligipääsu jagamisel on võimalik valida, millised õigused valitud isik saab – kas tal on õigus vaid dokumenti näha, kas ta saab seda muuta ning kas tal on õigus näha privaatset vestlust. Privaatne vestlus on lepingu ühe poole salajane vestlus, mida ei näe isikud, kellele vastavat õigust pole antud. Juhul kui isikul puudub õigus näha privaatset vestlust, on tal siiski võimalik suhelda teiste lepingu osapooltega vestluses, mida näevad kõik liikmed. Vestluse all on alati näha, kes liikmetest seda vestlust näevad.

Kas saan Business tellimuse igal ajal tühistada?

Jah, seda saad teha iseteeninduskeskkonnas seadete all. Sellisel juhul kehtib senine tellimus tasutud perioodi lõpuni ja tellimust enam automaatselt ei uuendata.

Kas Avokaado annab õigusalast nõu?

Avokaado ei anna õigusabi, vaid pakub Kasutajale õigust tarkvara ning iseteeninduse kasutamiseks. Õigusalane sisu Veebilehel ei kujuta endast õigusalase nõu andmist. Avokaado ei kontrolli Kasutaja poolt sisestatud või muul viisil edastatud andmete õigsust või ammendavust, ei tee õigusalaseid analüüse või hinnanguid, ega anna õigusalaseid soovitusi Kasutaja situatsiooni faktiliste asjaolude alusel. Õigusalase nõu saamiseks peaks Kasutaja pöörduma kvalifitseeritud juristi või advokaadi poole. Vastava soovi võib edastada ka meile info@avokaado.com.